eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników › Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    From: WOJSAL <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    Date: Thu, 06 Oct 2005 00:14:49 +0200

    Użytkownik c...@g...pl napisał:
    > Dzisiaj wtargnęli do mojego mieszkania komornicy niejaki Chmura z kolegą.
    > Panowie ci nie wylegitymowali się oraz nie zostali zaproszeni. Wtargnęli po
    > prostu do mieszkania prywatnego dokonując szkód morlanych mojej rodzinie
    > zastraszając żone i dzieci.

    Czyli byl to napad. A osobnicy ci, bez wzgledu na ich profesje,
    sa chuliganami (mowiac delikatnie).
    Wg mnie powinienes powiadomic policje o napadzie, wlamaniu do Twojego
    mieszkania.

    > Od razu jak się dowiedziałem podjąłem interwencję. Kontakt z rewirem I-szym
    > kancelari komorniczej w Rudzie Śląskiej przy ul. Objazdowej 13 nic nie dał.
    > Pan Chmura "był niedostępny".Pracownicy to jedna wielka nonszalancja i
    > niekompetencja. Na moje pytanie "proszę podac mi Pani imie i nazwisko"
    > usłyszałem : "Ale ja nie mam obowiązku panu mówić", po czym słyszę w tle jak
    > się pyta koleżanki czy ma obowiązek się przedtsawić, co uczyniła jak
    > koleżanka jej powiedziała że tak. To po prostu żenujące...Jak tacy ludzie
    > mogą być odpowiedzialni za tak poważną działkę ?

    Co tu wymagac od sekretarki, skoro pani P. - wybitny polski sedzia -
    odstawiala szopke publiczna na komisji sejmowej dot. Orlenu (jesien
    2004). Coz, jesli tak sie zachowuja sedziowie, jesli tacy ludzie sa
    sedziami, to nie wymagajmy, by taka sekretarka przedstawiala sie
    w rozmowie telefonicznej.

    > Koniec końców nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie o to jakie były podstawy
    > interwencji, dlaczego komornik wtargnął na teren prywatny w sytuacji kiedy
    > nie istniały podstawy prawne, dlaczego odmówił przejrzenia dowodów wpłaty,
    > dlaczego uporczywie odmawia rozmowy przez tel. tylko kłamie przez swoich
    > pracowników iż "jest w terenie" ( nie był bo auto stoi wciąż pod kancelarią )

    To chyba jest bez znaczenia.
    Ow komornik dokonal wlamania do Twojego mieszkania. Bez wzgledu czy mial
    powody, czy tez nie - mial obowiazek sie wylegitymowac, podac powod itp
    Natomiast nie mial prawa wlamywac sie.

    > Ludzie czy my żyjemy w Państwie prawa ?? Co to jest by komornik mógł
    > bezkarnie, niekompetetnie szargać komuś nerwy ?!

    Tak, my zyjemy w panstwie prawa. Panstwa dzielimy bowiem na "panstwa
    prawa" oraz normalne panstwa, gdzie prawo jest stosowane. Rowniez
    przez urzednikow panstwowych.

    > Rozważam oddanie sprawy do prokuratury i policji. Poradźcie co powinieniem
    > zrobić by oczyścić się ( tylko z czego ???? ) i ikarać komornika Chmure i
    > całą jego kanclearie w Rudzie Śląskiej.

    Na pewno policja. Przeciez zostales napadniety, jakis łobuz wlamal
    Ci sie do mieszkania. Wiec powiadom o tym policje.

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL