  • Data: 2009-01-30 14:30:44
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 12:57:01 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Popatrz, kwadrat jest prostokątem. Niesamowite, prawda?

    Gratuluję spostrzegawczości. To teraz inaczej, na literkach.
    X jest przeznaczone do A
    Y może być przeznaczone do A, B, C i D
    Nie mam pojęcia za pomocą jakiej logiki, czy matematyki zrobiłeś "X jest
    Y".

    > Jak to nie? W co by uderzył rowerzysta?

    To wtedy nie idzemy moim tokiem myślenia tylko Twoim... albo jeszcze czyimś
    innym.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik