    From: Jan Bartnik <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Date: Fri, 30 Jan 2009 14:42:10 +0100
    <f...@4...net> <glqn0n$rru$1@news.onet.pl>
    <17ff4h3z3x2qr$.1o9mnla6xp8m.dlg@40tude.net> <gls1kt$r0l$1@news.onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 11:50:01 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Ależ skąd, powinniśmy popatrzeć co jest na łące obok, w oddali na górze, kto
    > się w pobliskim jeziorze kąpie i czy ktoś z tego jeziora na nartach wodnych
    > nam na drogę nie wyjedzie.
    > Tyle że w tym momencie brakuje nam czasu żeby popatrzeć co się na drodze
    > dzieje.

    No ale co jest nie tak? Nigdzie nie sugerowałem żeby się jakimiś jeziorami
    zajmować. Rowerzysta jechał drogą... a jak sam mówisz kierowca musi mieć
    czas żeby patrzeć co się dzieje na drodze.

    > A Ty jechałeś kiedyś samochodem, czy tylko sobie tak z nudów trzeszczysz?

    A Ty się wreszcie zdecydujesz? Ludzie się nasłuchają głupot o tym, żeby się
    nie zajmować innym otoczeniem samochodu niż to co na wprost i potem będą
    się głupio tłumaczyć po spowodowaniu wypadku. Kierowca ma obowiązek zwracać
    uwagę na to co istotne przy danym manewrze lub czynności. Przy przecinaniu
    przejścia dla pieszych powinno to być m. in. sprawdzenie czy nam ktoś na to
    przejście niespodziewanie nie wtargnie.
    PS: jechałem :)

    --
    Pozdrawiam,