eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[POCZTA POLSKA] Gdzie podstawa odmowy odmówienia przyjęcia pisma poleconego ? :) › Re: [POCZTA POLSKA] Gdzie podstawa odmowy odmówienia przyjęcia pisma poleconego ? :)
  • Data: 2005-11-03 14:12:06
    Temat: Re: [POCZTA POLSKA] Gdzie podstawa odmowy odmówienia przyjęcia pisma poleconego ? :)
    Od: "M" <t...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie, że nie ;)
    > Bajer polega na tym, że takie jest życie ;)

    No wlasnie ze tak, ale niech Ci bedzie - jestem sobie w sumie w stanie wyobrazic
    w tym kraju sytuacje, w ktorej rzeczywiscie nikt o nic nie pyta tylko laduje naa
    pake. I choc sa srodki prawne sluzace obronie w takich przypadkach - to wierze
    ze zabawa w ich stosowanie moze byc... hm... uciazliwa. Bo i w koncu z jakiego
    tytulu sie tak szarpac.

    Moze w takim razie sprobowac zablokowac korespondencje sadowa przez sad wlasnie?
    W toczacej sie sprawie zglosic zmiane adresu na nieznany. Kto wie, kto wie....
    niezbadana jest kolej rzeczy...

    :-)