  • Data: 2016-10-05 21:09:10
    Temat: Re: PO co komu mój numer dowodu na umowie?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:57f5493f$0$642$6...@n...neostrada.
    pl...
    > No więc moim zdaniem nie masz racji. Nie masz, bo jeśli sprawca nie
    > będzie miał wtyku w firmie kredytowej /banku, to z samych danych mu nic
    > nie przyjdzie - pracownik będzie chciał zobaczyć dokument. A jeśli
    > będzie miał wtykę, to raczej nie będzie polował na PESEL w przedszkolu.
    > Nie będzie, bo jak puści kilka takich fraudów, to spora szansa, że ktoś
    > skojarzy, że w krótkim okresie wysypało się kilka fraudów na fikcyjne
    > dane. Pomijając bardzo duże miasta (wiele jednostek Policji), to
    > przeważnie podobne przestępstwa prowadzi zamknięta grupa policjantów.
> [...]

    Poczytaj ile osób zostało naciągnięte na lewe kredyty. Wystarczy jedna osoba i
    dług 16 tys zł.
    http://kulturawplot.pl/2016/09/29/kradziez-tozsamosc
    i-wyludzenie-danych/
    http://wyborcza.pl/1,76842,14505530,Jak_latwo_wrobic
    _w_kredyt.html?disableRedirects=true

    Do autora tematu:
    podaj im pieprzony dowód i natychmiast idź do urzędu wymienić na nowy.