  • Data: 2016-10-05 21:56:54
    Temat: Re: PO co komu mój numer dowodu na umowie?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-10-16 o 21:09, qwerty pisze:

    > Poczytaj ile osób zostało naciągnięte na lewe kredyty. Wystarczy jedna
    > osoba i dług 16 tys zł.

    Ależ ja wiem i ne muszę o tym czytać w brukowcach. Ja z tym się param na
    co dzień. Już rożne konfiguracje słyszałem. Wyciągali dane od operatorów
    komórkowych. Zdarzały się firmy wysyłkowe. Nieuczciwi pośrednicy, co to
    kredyty ez BIK załatwiają, to bardzo często. Ale jak żyję nie widziałem
    przedszkola jako źródła danych. Choć kilka lat temu źródłem danych do
    dużego fraudu była szkolna pielęgniarka.

    Tak, czy siak uważam, że dziwaczenie z PESLEM nie ma sensu. Przestępcom
    to niewiele szkodzi, a w normalnym życiu jest uciążliwe.