    From: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP - próba wyłudzenia?
    Date: Fri, 7 Mar 2003 12:47:22 +0100
    Sender: p...@o...pl@dial-2385.walbrzych.dialog.net.pl

    Użytkownik "Marq" <M...@P...Fm> napisał w wiadomości
    news:b49shi$4ce$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Studiuje zaocznie na WSZiM od 2002 r.Jak każdy posiadałem
    > swoją legitymacje studencką, w niedziele będąc na uczelni podbiłem ją
    > w dziaknacie. W środke kupiłem bilet studecki na pociąg InterCity do
    > Warszawy
    > i udałem się w podróż. I tu się zaczeły problemy.Ponieważ kontrolerzy
    > zakwesionowali moją legitymację stwierdzając że jest w nieprawidłowy
    > sposób wystawiona. Tylko zanim do tego doszło zostałem potraktowany jak
    > złodziej i fałszerz. Zrobilem nie ziemska awanture tam ponieważ jestem
> [...]

    Czesc,

    Pisze, bo juz nie moge patrzec na te glupoty co Ci wypisuja.

    Odwolanie piszesz pod adres PKP w Gnieżnia, taki pewni masz podany na
    mandacie i to chyba w zakreslonym terminie.

    Pojdz do swojego dziekanatu i popros o jakies poswiadczenie, ze sie tam
    uczysz i w ogole, ze legitymacje masz i ze Ci ja podbijali na zadanie.
    Wyslij to poswiadczenie jako zalacznik do odwolania.

    Jesli Ci takiego zaswiadczenia nie dadza, to napisz odwolanie bez niego i
    wystap do PKP o zwrot legitymacji w celu poswiadczenia przez dziekanat, ze
    to oni Ci ja podbili.

    Chodzi w sumie o to, zeby dziekanat przyznal, ze jestes studentem, posiadasz
    legitymacje i ze ja podbiles U NICH. I pamietaj, ze to PKP musi wykazac, ze
    sfalszowales pieczatke. A co do ciaglosci pieczatek, to masz prawo do
    podbijania legitymacji, a nie obowiazek.

    Pozdrawiam,

    To powinno zakonczyc sprawe.