    From: "Marq" <M...@P...Fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP - próba wyłudzenia?
    Date: Fri, 7 Mar 2003 12:34:24 +0100

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b49u22$5r8$1@absinth.dialog.net.pl...

    > "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl> wrote in message

    Twojej

    > Kontroler w przypadku podejrzenia, że dokument może być podrobiony, ma
    prawo
    > ci go zatrzymać za pokwitowaniem. Po zatrzymaniu musi go odesłać do
    > wystawcy, czyli pewnie dziekanat.
    > Z tym pokwitowaniem (tak myślę, nie sprawdzałem) masz prawo kupić dalej
    > bilet z ulgą.
    > Z decyzjami kontrolera w pociągu, trzeba się było zgadzać, mandatu nie
    > przyjmowąc, a potem wszystko spokojnie wyjaśniać.
    > Zauważyłem taką rzecz. Im bardziej się rzucasz tym bardzie dostajesz.
    Jakbyś
    > siedział spokojnie to sądzę, że wszystko byłoby inaczej. Kontroler też
    > człowiek i chyba trochę lepiej zna przepisy niż ty, a jak mu zacząłeś
    > wrzucać to się wkurzył.

    Wiec tyle że oni odrazu do mandatu to jest raz a dwa rzucali się do tego że
    nie ma cigłości pieczątek bo niby mają być semesteami wbijane - wczesniej
    nie jeździłem i nie miałem potrzeby ich wbijania i do tego sie przyczepili.A
    co do tego mandatu to ja nie mam zielonego pojęcia o przepisach w tym
    przypadku, i szczerze powiedziawszy nie mialem nawet pojecia o tym że moge
    nie przyjac wezwania do zaplaty, ale na jedno wychodzi z mandatem .Poprostu
    z mojej strony wygladalo to ze jest wszystko dobrze.I mam pytanie co teraz
    dalej zrobic pisac odwołanie?

    Pozdrawiam
    Marek