  • 11. Data: 2004-03-19 07:34:30
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    news:c3d8sq$jni$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ehhhh i zas to samo...
    > Za przejazdy się płaci - nie nauczyli tego w domu?

    Zdaje sie, ze nie na tym polega tu problem...

    > Trzeba było złozyc podpis to byscie otrzymali.

    A na czym, skoro nie otrzymali zadnego kwitu?

    > Tak, przebiegło. Poza tym, ze wyłudziliscie przejazd...

    I zadnego mandatu do reki? A gdyby chcieli sie
    odwolac to w jaki sposob? W jakim trybie?

    > W taki sposób tzn. w jaki?

    Przeciez mowil: mandat dostal po miesiacu. Czy to jest
    prawidlowe?

    > O karze poinformowano Cię w trakcie kontroli. Powiem więcej - jakbyś
    > zapłacił do tygodnia to opłata byłaby o 30% tansza. A tak będą nadal
    > naliczać odsetki, a po trzecim wezwaniu listownym skierują sprawę do sądu
    > grodzkiego. Wówczas to już moze w okolicach 300zł oscylować.

    A ile mial zaplacic, komu - skoro nie dostal zadnego
    kwitu? A gdyby chcial zakwestionowac wysokosc manadtu
    - to jak moglby to zrobic?

    > Możesz walczyc, ale to z góry skazane na niepowodzenie.

    Nie wolno kanarom lamac procedur.
    Kazdy gapowicz ma prawo do:
    - informacji za co ma placic
    - informacji ile ma placic
    - informacji n/t trybu odwolania

    WOJSAL

  • 12. Data: 2004-03-19 07:43:21
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"
    > On 18/03/2004 20:05, Piotr Adaszyński wrote :
    >
    >Sposób realizacji zapłaty za usługę
    > reguluje regulamin przewozowy PKP SA (czy jak to się w PKP SA nazywa) na
    > który się zgodziłeś zawierając umowę przejazdu wsiadając do pociągu.

    Czy taka jest forma zawierania umowy z PKP?
    Gdzie tak jest napisane? Zwroc uwage, ze klient
    kupujac bilet lub nie kupujac w zadnym momencie
    nie jest poinformowany, ze zawarl z kims umowe
    i jakie sa zasady tej umowy.

    WOJSAL

  • 13. Data: 2004-03-19 09:46:49
    Od: "Dilbercik" <j...@t...mam>

    Zlodzieju drogi jedziesz plac nie placisz nie jedz...

    a potem krzyki ze kolej upada, ze brudno....

    --
    Michal

  • 14. Data: 2004-03-19 09:58:31
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Dilbercik" <j...@t...mam> napisał w wiadomości

    > a potem krzyki ze kolej upada, ze brudno....

    to akurat jest zupelnie bez zwiazku

  • 15. Data: 2004-03-19 10:15:26
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > to akurat jest zupelnie bez zwiazku

    Powiedział to ogólnikowo, bo przyczyny upadku kolei są inne, ale sens jest
    taki, że aby coś się kręciło to trzeba płacić. Jakby nikt nie płacił nie
    byłoby do czego wsiąść.

    ST

  • 16. Data: 2004-03-19 11:33:38
    Od: "Dilbercik" <j...@t...mam>

    dokladnie...

    --
    Michal

  • 17. Data: 2004-03-19 11:35:05
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > a czy kanar zaproponowal uiszczenie oplaty u niego?
    > w pociagach jak i w autobusach mozna nabyc bilet w trakcie jazdy,
    > szczegolnie ze nie na kazdej stacji o tej porze otwarta jest kasa

    Pod warunkiem, że Ty się pofatygujesz do konduktora i go o tym poinformujesz
    a nie będziesz liczył, że się Ci upiecze bo może konduktor nie nadejdzie:-)

    HaNkA

  • 18. Data: 2004-03-19 11:43:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "bd" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no ale kanar woli oklamac kogos bo ten jechal na gape...
    > zenujace

    Żenujące jest, że ktoś jechał na gapę. Tu się zgodzę. Nie wiem natomiast
    czemu służą Twoje osobiste wycieczki pod adresem Ola? To że jest "kanarem"
    czyni go chyba dość kompetentną osobą do wypowiadania się w tego typu wątku.
    A że nie radzi kolesiowi jak się wymigać od odpowiedzialności? A dlaczego
    miałby pomagać złodziejowi? To tak jabyś od policjanta wymagał aby tłumaczył
    jak uniknąć zapłacenia mandatu. Dura lex sed lex...

    HaNkA

  • 19. Data: 2004-03-19 11:44:52
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości

    > Pod warunkiem, że Ty się pofatygujesz do konduktora i go o tym
    poinformujesz
    > a nie będziesz liczył, że się Ci upiecze bo może konduktor nie
    nadejdzie:-)

    Bzdura, to konduktor ma obowiazek do nas sie pofatygowac a nie my do niego,
    my mozemy wsiasc do pociagu bez waznego biletu i spokojnie czekac na
    konduktora, jesli ten sie pojawi to wtedy trzeba mu powiedziec ze
    chcielibysmy nabyc bilet.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 20. Data: 2004-03-19 11:49:07
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > Szanse wygrania sporu z PKP SA -- znikome.

    A ja smiem twierdzic ze sa bardzo duze, warto sie odwolywac, az PKP anuluje
    kare

    > Szanse niepłacenia i czekanie aż sprawa przyschnie -- niewielkie: od
    > momentu uzyskania orzeczenia sądowego (dla PKP SA trywialne)
    > przedawnienie wynosi 10 lat -- pracę już wtedy mieć będziesz to Ci
    ściągną.

    Nastepna bzdura, PKP aby oszczedzic wysyla ponaglenia do zaplaty listem
    zwyklym!! A taki list nie stanowi rzadnego dowodu!!!

    Sprawy do sadu przeciwko takim osobom (ukaranym jednorazowo) kieruja
    sporadycznie

    Pozdrawiam
    Jacek