    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Date: Fri, 19 Mar 2004 08:34:30 +0100

    news:c3d8sq$jni$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ehhhh i zas to samo...
    > Za przejazdy się płaci - nie nauczyli tego w domu?

    Zdaje sie, ze nie na tym polega tu problem...

    > Trzeba było złozyc podpis to byscie otrzymali.

    A na czym, skoro nie otrzymali zadnego kwitu?

    > Tak, przebiegło. Poza tym, ze wyłudziliscie przejazd...

    I zadnego mandatu do reki? A gdyby chcieli sie
    odwolac to w jaki sposob? W jakim trybie?

    > W taki sposób tzn. w jaki?

    Przeciez mowil: mandat dostal po miesiacu. Czy to jest
    prawidlowe?

    > O karze poinformowano Cię w trakcie kontroli. Powiem więcej - jakbyś
    > zapłacił do tygodnia to opłata byłaby o 30% tansza. A tak będą nadal
    > naliczać odsetki, a po trzecim wezwaniu listownym skierują sprawę do sądu
    > grodzkiego. Wówczas to już moze w okolicach 300zł oscylować.

    A ile mial zaplacic, komu - skoro nie dostal zadnego
    kwitu? A gdyby chcial zakwestionowac wysokosc manadtu
    - to jak moglby to zrobic?

    > Możesz walczyc, ale to z góry skazane na niepowodzenie.

    Nie wolno kanarom lamac procedur.
    Kazdy gapowicz ma prawo do:
    - informacji za co ma placic
    - informacji ile ma placic