    From: "castrol" <c...@w...chello.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Date: Sat, 20 Mar 2004 21:59:22 GMT

    news:c3h08b$p0p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No i wlasnie po takiej gatce widzę, ze piszesz co Ci slina na jezyk
    > przyniesie bez zadnego odbicia w rzeczywstosci....."podstaw jest wiele..."

    Mam odbicie w rzeczywistosci, wszystko co pisze w tym watku opisuje z
    wlasnego doswiadczenia jak i z samym PKP jak i z innymi przewoznikami
    .
    Wiem ze nie jest to powod do dumy ale kilka lat temu udalo mi sie uniknac
    min zaplacenia dwoch mandatow na rzecz PKP

    Dodam ze wszystko dzialo sie pare lat temu, i smiem twierdzic ze w tej
    kwesti niewiele sie zmienilo

    Pozdrawiam
    Jacek