  • Data: 2004-03-20 22:13:39
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c3gvp8$ggk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Rewizorzy nie są w pełnym tego słowa znaczeniu kontrolą "zewnętrzną" gdyż

    > przeciez pracownikami PKP. Natomiast w kontrole w pociągach PKP PR
    sprawują
    > również cywilni kontrolerzy trzech zewnętrznych podmiotów.

    No i czesto zdarza sie sytuacja taka (opisze sytuacje spotykane w SKM w
    Gdansku)

    Wsiadasz do kolejki nie majac biletu, w zwiazku z informacja naklejona
    wewnatrz wagonu (w SKM faktycznie taka informacja sie znajduje) udajesz sie
    do kierownika (czyli idziesz na poczatek skladu) pociagu w celu zakupienia
    biletu.

    Po drodze spotykasz kontrolerow z firmy zewnetrznej RENOMA i nie ma zmiluj
    sie, dostajesz mandat za jazde bez biletu i guzik ich obchodzi ze wlasnie
    sie po niego udajesz

    Czy takie zachowanie uwazasz za normalne?? Bo wedlug mnie jest to jawne
    oszustwo i naduzycie pracownikow RENOMY

    I w takich sytuacjach tez nalezy sie odwolywac i zazwyczaj udaje sie
    anulowac kare

    Pozdrawiam
    Jacek