  • Data: 2004-03-21 03:45:42
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "NoMad" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> wrote in message
    news:c3i7ds$m7v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jesteś w błędzie. Wiem cos o tym bo sam zajmuję się taką działalnoscią
    > (rozpatrywanie i odpisywanie na odwołania podróżnych). W sytuacji
    odmiennych
    > zdan zawsze bardziej dajemy wiarę kontrolerowi (duzo zalezy od tego
    jaki to
    > kontroler). Gdy pasażer nadal się nie zgadza proponujemy
    > konfrontację....zwykle wówczas pasażer wymięka.

    > A powiedz tak szczerze - wierzysz w to?

    To nie jest kwestia mojej wiary badz niewiary. Chodzilo o mozliosc
    odwolania sie. Jak dla mnie taka sytuacja ze wsiadam do pociagu i od
    razu do mnie podbiega kontrol (zanim ja pojde do przodu po bilet) jest
    jakas podstawa odwolania.
    Przez moment zaparles sie ze o odwolaniu nie ma mowy, lub innymi slowy -
    nie ma zadnej argumentacji w tym przypadku.
    Z postu wynika ze zostali skontrolowani zaraz po tym jak pociag ruszyl
    (pomijajac ich faktyczne chceci bo przeciez sie przyznal ze chcial
    jechac na gape) - w tej sytuacji powinni wypisac im normalne bilety ("bo
    wlasnie mieli zamiar sie do nich udac i prosic o wypisanie w pociagu z
    jakichs tam powodow"), a nie kare i to w taki sposob.

    Wedlug mnie Twoj problem polega na tym (na pewno w tym watku) ze
    zakladasz ze skoro przyznali sie tutaj publicznie ze sa winni to nie ma
    nad czym dyskutowac. A jednak jest jak mi sie przynajmniej wydaje.

    > Daj znac gdzie i czym jezdzisz :-)
    Wroclawskie MPK olalo sprawe kontroli biletow, no i jak sie okazalo
    ludzie powoli zaczeli olewac kupowanie biletow. Szczesliwie to poza
    Twoim zasiegiem... no chyba ze macie jakies stowarzyszenie albo cos :)

    --
    Pozdrawiam,
    NoMad