    From: "Piotr K." <d...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Date: Sat, 20 Mar 2004 11:12:45 +0100

    news:c3fevq$sts$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > I słusznie. Niestety, ale bilet ważny w pociagach PKP IC traci waznosc po
    > przejsciu do pociągu PKP PR. Takie juz uroki prywatyzacji... Proponuję
    > wsiąść do pierwszej taksówki na postoju i dać kierowcy parę dych, a
    pojechac
    > trzecią...

    W takim razie powinny być chyba sprzedawane na oddzielnych blankietach lub
    coś w tym rodzaju. W końcu na bilecie widnieje logo PKP, bilet na jednym
    blankiecie kupiony w kasie PKP. Czy każdy pasażer ma obowiązek przed
    rozpoczęciem podróży zaznajomienie się ze strukurą własności
    przedsiębiorstwa z usług którego korzysta?

    > Ale na bilecie jest adnotacja ze przejazd pociągiem osobowym PKP PR
    opłacono
    > dopiero od stacji Warszawa Centralna, zatem na odcinku Wwa Zach - Wwa
    Centr.
    > przejazd odbywał sie bez waznego biletu.

    Jest oznaczenie:
    E Poznań - Warszawa Centr.
    O Warszawa Centr. - Łuków
    Co moim zdaniem oznacza, że odcinek Poznań-Warszawa Centralna opłaciłem na
    pociąg ekspresowy a dalej osobowy i nie ma tu odniesienia do firm
    obsługujących to połączenia.

    > I słusznie.

    > może
    >
    > Bynajmniej, Pan z Renomy postąpił w 100% zgodnie z przepisami.

    Być może, ale czy te przepisy nie są błędne?

    Piotr K.