  • Data: 2004-03-20 11:14:51
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5a33.00001309.405c1f97@newsgate.onet.pl...

    > roznica jest kolosalna - ja musze placic podatek od mojego dochodu
    > a takie "wynagrodzenie" nie jest opodatkowane. nie wydaje mi sie, ze
    > pieniadze jakie zarabiaja kolejarze sa smieszne. mnie nie smiesza:)

    a mi sie wydaja smieszne, bo o prace nie jest latwo, i sporo z nich dojezdza
    do tej roboty po kilkadziesiat, a nawet kilkaset kilometrow, natomiast kwoty
    z tych dodatkow nie sa duze

    > moze wg ciebie truje ale nie mysle w sposob prl'owski. nikt nikogo
    > nie zmuszal do pracy w pkp wiec niech teraz nikt nie marudzi, ze malo
    > zarabia.

    jakby nie bylo tych ludzi i jakby mogli sobie tak wybierac robote to wegiel
    do ruskich na plecach bys nosila i miala gowno nie kolej