  • Data: 2005-09-08 22:58:19
    Temat: Re: PKP- Mandat za przekroczenie wieku studenta
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Piotrek [8 Sep 2005 21:37:31 +0200]:

    > Skoro korzysta z dokumentu, który (jak zresztą jest na nim
    > wyraźnie napisane) uprawnia jego posiadacza do pewnej ulgi,
    [...]

    A ja w ogole nie wiem, ale ja nawet jakbym chciala, to by mi sie
    tak nie udalo. Za kazdym razem jak jeszcze ulgi mialam, jak tego
    bileta ulgowego na PKP czy PKS chcialam, to wrecz zadali ode mnie
    papierka ze mi sie nalezy. Az tak sie pozmienialo?

    Kira