  • Data: 2014-04-09 00:13:10
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Tak ci się tylko wydaje. Na co dzień pracuję z klientem
    > "zewnętrznym i wewnętrznym" miłującym się w stosowaniu debilizmu
    > w procedurach, Zawsze staram się ten debilizm omijać, co było
    > również meritum tego wątku. Nagle zjawiłeś się ty i niczym
    > częstochowy bronisz debili i ich pomysłów.

    Ech. NIE BRONIĘ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie że
    ______sam______ sobie sprawiłeś problem, zamiast (naturalnie)
    odpowiedzieć "tak", "nie", "zajęty jestem" _jak się gość
    przedstawił_. Bo on się przedstawił. IMHO Nieistotne dla
    faktu jest że nie podał nazwy banku. Tylko tyle i aż tyle.
    Nie oceniam i nie oceniałem dalszej części rozmowy, stwierdziłem
    *TYLKO* że sam sobie spowodowałeś tą sytuację.

    Więc przestań mi tu bajki opowiadać i wmawiać coś czego
    nie powiedziałem. Na kilka przykładów "rozmów" które tu
    rózni ludzie wkleili żadna osoba nie miała problemu by
    w pierwszym zdaniu "zwrotnym" sformułować odpowiedź
    tak/nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl