eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW". › Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Data: 2014-04-09 00:00:34
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    >> Pewnie. Zawsze podaję do autoryzacji przelewów nr GSM który jest
    >> bramką GSM dla CALL CENTER. ZAWSZE. I ŻODYN KURWA NIE WPADNIE NA
    >> TO ŻE TO ŻORT.
    >
    > Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek.
    > I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza
    > że u wszystkich tak jest.

    To moze bank powinien sobie zaznaczyc, czy maja mój prywatny numer czy moze
    techniczna kmórke z której korzysta 100 przypadkowych osób.
    IMO w casach kiedy ilosc telefonów = 2 x ilosc ludzi taki argument uznaje
    za absurdalny.
    Zwłaaszcza, ze nie mowimy o tym aby konsultant dzwoniac podał ciurkiem
    zawartosc konta - ma sie grzecznie przedstawic i powiedziec skad dzwoni.

    Jakie prawo? Jakie procedury? Przeciez to kwestia kultury osobistej!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1