eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW". › Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
    artners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.
    net!newsfeed0.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting
    .com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neost
    rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl> <lhln59$lpa$1@node2.news.atman.pl>
    <lhlnev$iqt$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@p...org>
    <1...@4...net>
    <s...@p...org> <lhp53k$4ib$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <Pine.WNT.4.64.1404070943360.3232@quad>
    <s...@p...org> <li140d$4s5$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <li1aeh$q9u$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <li1den$f0a$1@node2.news.atman.pl>
    Organization: None
    Date: Tue, 8 Apr 2014 20:36:30 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Darwin)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@p...org>
    Lines: 41
    NNTP-Posting-Host: d144-245.icpnet.pl
    X-Trace: 1396982190 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2370 109.173.144.245:51231
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736897
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > I na tym możemy poprzestać. Za procedurami stoją LUDZIE, którzy
    > je piszą.

    Ale za instytucją stoi konkretny interes prawny i obowiązki,
    a ściślej - możliwość utraty konkretnych pieniędzy wskutek
    niedopatrzeń i roszczeń z tym związanych. Więc pewnie prawnicy
    wymyślający procedury są nardmiernie ostrożni.

    A "prawo" traktowania nas jak debili wymuszamy sami. Niekoniecznie
    w Polsce, ale tutaj też (np. pozwy o "poparzenie się" gorącą kawą
    z McDonalds przez brak informacji "uwaga gorące").

    > Nie zrozumiesz. Już nawet nie będę cie pytał jakie
    > przepisy stoją za procedurami opisującymi komunikację banku ze
    > światem zewnętrznym, wymuszającą na durniach wstawianie
    > kilkunastu linijek w PL i EN o tym, że jeśli nie jestem
    > adresatem, to żebym nie czytał.

    A to akurat jest prawo powielaczowe. :)

    >> Rozwiązaniem problemu było zaczęcie rozmowy od "tak" (po Twojej
    >> stronie). Nie miałbyś ani problemów z autoryzacją, ani z informacją
    >> o tym w jakim celu dana osoba dzwoni.
    >
    > Jesteś w mylnym błędzie. Jeśli ktoś do mnie dzwoni i ma do mnie
    > interes to wie czy się do mnie dodzwonił. No chyba, że numer
    > wybiera po pijaku. Jeśli dzwoni i pyta "przepraszam gdzie ja się
    > dodzwoniłem" - to sorry. Procedurę wymyślił debil.

    Ej, ale jesteś w stanie zrozumieć, że nie jesteś jedyną osobą w Polsce
    do której się dzwoni, a procedury jednak nie są indywidualizowane? ;D
    Serio nigdy nie miałeś tak, że dzwonisz na numer i np. łączy Cię
    sekretarka (niekoniecznie żeńska)?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1