    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    <s...@p...org> <lhp53k$4ib$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <Pine.WNT.4.64.1404070943360.3232@quad>
    <s...@p...org> <li140d$4s5$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <li1aeh$q9u$2@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 8 Apr 2014 19:27:50 +0200

    On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Wiudzisz, opisuję problem - pytasz, a w czym mi to przeszkadza.
    > Daję przykładowe uzasadnienie uciążliwości problemu -
    > natentychmiast przypierdalasz się do racjonalności tłumaczenia.
    > Ale żeby coś o problemie ... to już nie.

    Czytasz co chcesz wyczytać. Problem stworzyłeś sobie sam, stosując
    jakieś dziwne warunki "wejściowe". Za procedurami banku stoją mniej
    lub bardziej względy prawne. Za Twoimi wyłącznie uznaniowość.

    Rozwiązaniem problemu było zaczęcie rozmowy od "tak" (po Twojej
    stronie). Nie miałbyś ani problemów z autoryzacją, ani z informacją
    o tym w jakim celu dana osoba dzwoni. Akurat wiem, bo niedawno też
    podobną weryfikację przechodziłem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl