eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW". › Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-01.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 07 Apr 2014 11:48:06 +0200
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl> <lhln59$lpa$1@node2.news.atman.pl>
    <lhlnev$iqt$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <lhlr9a$ps9$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <53427456$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.87.196
    X-Trace: 1396864086 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2234 83.11.87.196:54661
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736796
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.04.2014 10:08, n...@t...net.pl pisze:
    > Tu powinniśmy wymagać aby na samym początku marketerzy
    > mówili "Reklama" a dopiero potem fałszywka nazwiska i blablabla.
    > Bez wdawania się w gadkę szmatkę rozłączamy się i już.

    Ale jak się wsłuchasz, to nieświadomie cię informują "uwaga reklama".

    Jeżeli ktoś po drugiej stronie słuchawki słyszysz nienaturalny
    entuzjazm, to z poprawką na tych co właśnie zaczęli pracę w infolinii i
    myślą że to jest ich pierwszy dzień reszty ich nowego życia, masz do
    czynienia z telemarketerem. Stawiam na to że ten entuzjazm jest
    specjalnie szkolony - stąd taki nienaturalny.

    Ci od potwierdzania przelewów, dopytywania się o to dlaczego karta
    niespłacona, informowania o tym że cośtam przekroczone - zazwyczaj mają
    głos smutny i znękany.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1