    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 4 Apr 2014 10:35:49 +0200

    Fri, 4 Apr 2014 09:33:23 +0200, szerszen

    > zawsze zastanawiają mnie takie pytania zadawane w internecie, a nie w miejscu
    najbardziej do tego odpowiednim, czyli usługodawcy?

    To akurat domena Rafała. Jak mu sygnalizacja źle działa, to też woli
    napisać na grupę dyskusyjną, niż do organu który się tym zajmuje.

    Do mnie PKO BP dzwoni przy zagranicznych od 5 tys., przy lokalnych od 20.
    Ale nigdy żadnej szczególne "autoryzacji", poza potwierdzeniem nazwiska
    przez "zgadza się" i odczytania parametrów przelewu, nie wymagają. No a
    jeśli znają te parametry sami i ja mam powiedzieć jedynie "potwierdzam
    przelew", to o co tu w ogóle tłuc pianę? Aha, i mi na wstępie mówią z
    jakiego banku dzownią, jeszcze przed podaniem nazwiska.

    --
    Pozdor Myjk