    From: adam <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Fri, 04 Apr 2014 09:32:03 +0200

    > Jaka kwota wg systemu PKO BP jest kwotą "dużą" wymagającą interwencji w
    > postaci "telefonicznej autoryzacji" ?
    (...)

    Od roku nie mam już rachunku W PKO BP, ale gdy miałem konto, to na
    początku miałem 20 tys, potem 30 tys. Sami zdecydowali o zmianie na
    wyższą kwotę, mnie nie informowali, nigdy nie zastanawiałem się nad
    zasadami tych telefonów.
    Spójrz na to z drugiej strony, jest to dodatkowe zabezpieczenie, mnie
    zdarzyło się kiedyś że zamiast 6 tys wpisałem 60 tys. Gdyby nie telefon
    poszłoby do człowieka 60 tys, pewno bym to odzyskał, ale ciśnienie by
    skoczyło.