  • 11. Data: 2005-06-24 17:13:49
    Temat: Re: PITy ....Pilna sprawa!!!!
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    aha, czyli czekam na ewentualny odzew firmy bądź US
    i zobaczymy co się wydarzy .....

    jak pojawią się jakieś wątpliwości to z pewnością
    się tu jeszcze pojawię

    BARDZO DZIEKUJĘ ZA POMOC!
    i rozjaśnienie sprawy
    jestem ciut spokojniejsza :)

  • 12. Data: 2005-06-24 17:25:53
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Kazia [Fri, 24 Jun 2005 18:33:01 +0200]:

    > tak to mniej więcej wygląda: [...]

    Najzwyklejsza na swiecie umowa-zlecenie. W 'temacie',
    zamiast tego "oswiadczenie", rownie dobrze moga sobie
    napisac "lista zakupow". Niczego, moze poza nastrojem
    czytajacego, to nie zmieni.

    Krotko mowiac, ktos dal ciala w tej firmie i probuja
    Cie teraz w balona zrobic. I zastraszyc na dodatek.

    Niczego nie wycofuj, nijak sie z nimi nie "dogaduj",
    nie rob kompletnie nic. US sobie poradzi.

    Kira

  • 13. Data: 2005-06-24 17:37:27
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    a jeszcze mi się przypomniało:

    odnośnie zapłaty
    przelew dostałam od osoby, której nie było na umowie
    czyli od tej pani, która zajmowała się tymi ankietami a nie od firmy

    a na oświadczeniu wskazano firmę,
    żeby oświadczenie było bardziej wiarygodne
    żeby ankieter miał pewność, że dostanie wypłatę
    tak mi powiedziano przez telefon

  • 14. Data: 2005-06-24 17:53:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kazia wrote:
    > aha, czyli czekam na ewentualny odzew firmy bądź US
    > i zobaczymy co się wydarzy .....

    Najlepiej.
    Postąpiłaś zgodnie z tym co mogłaś zrobić.
    Jedyną rzeczą którą mogłaś zrobić lepiej, to pogadać z firmą zanim
    napisałaś cokolwiek do US.
    Jak już napisałaś, to teraz klamka zapadła.
    Wycofywanie się będzie oznaczało, że coś kręcisz, i dla dobra firmy sama
    możesz sobie narobić kłopotów.

  • 15. Data: 2005-06-24 17:55:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kazia wrote:
    > aha, czyli czekam na ewentualny odzew firmy bądź US
    > i zobaczymy co się wydarzy .....

    i żadnego podpisywania dokumentów od firmy z datą wstecz.

    nawet jakby ci powiedzieli, że coś tam ma być podpisane i że masz
    przyjść podpisać jakieś dokumenty, to powiedz, że nigdzie nie pójdziesz
    i mają przysłać dokumenty pocztą do podpisania.
    Nie ma takich dokumentów, które musiała byś podpisać na miejscu i
    których nie dało by się wysłać pocztą.
    Jak już krecą, to będą krecić dalej nieważne jakim kosztem.

  • 16. Data: 2005-06-24 18:04:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kazia wrote:
    > a jeszcze mi się przypomniało:
    >
    > odnośnie zapłaty
    > przelew dostałam od osoby, której nie było na umowie
    > czyli od tej pani, która zajmowała się tymi ankietami a nie od firmy

    a jaki jest tytuł przelewu?
    Nie musisz wiedzieć jakie konta ma firma.
    Umowa zlecenie jest. Zapłata w kwocie zgodnej z umową jest.
    Co cie obchodzi jak oni to zrobili.
    Kolejny gwóźdź dla nich.

    Generalnie z firmą już teraz nie rozmawiaj.
    Powiedz, im, że sprawa nie dotyczy ciebie tylko ich i US, i że właściwym
    adresatem tego telefonu jest US.

    > a na oświadczeniu wskazano firmę,
    > żeby oświadczenie było bardziej wiarygodne
    > żeby ankieter miał pewność, że dostanie wypłatę
    > tak mi powiedziano przez telefon

    a to ich problem, że kombinują.

    jak stwierdzą, że przelew nie jest od nich, to tym gorzej dla nich.
    Będzie wynikało, że jeszcze ci nie zapłacili :).

    A ten poprzedni przelew to w takiem razie "nie wiesz co to jest". :)

  • 17. Data: 2005-06-24 18:14:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <w...@g...pl.spam.invalid> napisal(a):

> [...]
    > Będzie wynikało, że jeszcze ci nie zapłacili :).
    >
    > A ten poprzedni przelew to w takiem razie "nie wiesz co to jest". :)

    ...i powinnaś zwrócić. Generalnie to jeśli przelew wyszedł od jakiejś
    innej osoby, to:

    a) te pieniądze się Kazi nie należą
    b) powinna je zwrócić, gdyż stanowią bezpodstawne wzbogacenie
    c) skoro istnieje umowa, to firma powinna wypłacić pieniądze
    d) nie zrobiła tego, więc powinna to zrobić pewnie z odsetkami
    e) może tego nie zrobić i Kazia będzie miała problem ;-)
    f) prezentowanie kwitu przelewu od tej trzeciej osoby dodatkowo wkopie
    ją przed USem, mogą różne rzeczy zacząć dłubać
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2005-06-24 18:54:25
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    tytuł przelewu:
    WYNAGRODZENIE ZA PRZEPROWADZENIE ANKIET

    dobra idę się pouczyć bo jutro mam obronę pracy dyplomowej :(

    ale gdyby Wam jeszcze coś przyszło do głowy
    chodzi o rozwiązania i np jakie sytuacje mogą być
    to proszę o info :)
    i tak tu jeszcze zajrzę :)
    dzięki

  • 19. Data: 2005-06-24 19:18:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > f) prezentowanie kwitu przelewu od tej trzeciej osoby dodatkowo wkopie
    > ją przed USem, mogą różne rzeczy zacząć dłubać

    teoretycznie masz rację, ale jak przychodzi przelew z tytułem
    wynagrodzenie za przeprowadzenie ankiet, to ja bym tez nie sądził, że to
    nie to skoro tego się spodziewałem.
    Zwrócić powinna, jak się ktoś upomni i powie, że przelew był przypadkiem.
    po za tym zawsze może powiedzieć, że już wydała, zwrot z bezpodstwnego
    wzbogacenia nie jest bezwarunkowy.

    problemu raczej nie będzie miała, bo z punktu widzenia US suma się
    będzie zgadzać, tylko szufladki nie te.

    Bardziej powinna się bać ta pani, która tą kasę przelała.
    Nikt nie wie, co oni tam nakombinowali.
    Sami sobie winni.