    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PITy ....Pilna sprawa!!!!
    Date: Fri, 24 Jun 2005 14:18:38 -0500

    Samotnik wrote:

    > ....i powinnaś zwrócić. Generalnie to jeśli przelew wyszedł od jakiejś
    > innej osoby, to:
    >
    > a) te pieniądze się Kazi nie należą
    > b) powinna je zwrócić, gdyż stanowią bezpodstawne wzbogacenie
    > c) skoro istnieje umowa, to firma powinna wypłacić pieniądze
    > d) nie zrobiła tego, więc powinna to zrobić pewnie z odsetkami
    > e) może tego nie zrobić i Kazia będzie miała problem ;-)
    > f) prezentowanie kwitu przelewu od tej trzeciej osoby dodatkowo wkopie
    > ją przed USem, mogą różne rzeczy zacząć dłubać

    teoretycznie masz rację, ale jak przychodzi przelew z tytułem
    wynagrodzenie za przeprowadzenie ankiet, to ja bym tez nie sądził, że to
    nie to skoro tego się spodziewałem.
    Zwrócić powinna, jak się ktoś upomni i powie, że przelew był przypadkiem.
    po za tym zawsze może powiedzieć, że już wydała, zwrot z bezpodstwnego
    wzbogacenia nie jest bezwarunkowy.

    problemu raczej nie będzie miała, bo z punktu widzenia US suma się
    będzie zgadzać, tylko szufladki nie te.

    Bardziej powinna się bać ta pani, która tą kasę przelała.
    Nikt nie wie, co oni tam nakombinowali.
    Sami sobie winni.