    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: P2P
    Date: Sun, 7 Aug 2005 20:15:43 +0200
    <dd2pvl$773$1@atlantis.news.tpi.pl> <dd2uce$i7r$1@inews.gazeta.pl>
    <dd30rt$kgb$1@nemesis.news.tpi.pl> <dd31uh$1gv$1@inews.gazeta.pl>
    <dd32cb$nh5$1@nemesis.news.tpi.pl> <dd32iq$3uq$1@inews.gazeta.pl>
    <dd34nt$jab$2@news.dialog.net.pl> <dd37kf$lat$1@inews.gazeta.pl>
    <dd385l$m06$1@news.dialog.net.pl> <dd38mo$pcm$1@inews.gazeta.pl>
    <dd39ks$n61$2@news.dialog.net.pl> <dd4fdt$of1$1@inews.gazeta.pl>
    <dd4igq$g9t$2@news.dialog.net.pl> <dd4ksl$a4b$1@inews.gazeta.pl>
    <dd5362$rt1$1@news.dialog.net.pl> <dd5417$r2d$1@inews.gazeta.pl>
    <dd55fi$te8$1@news.dialog.net.pl> <dd5arq$i7u$1@inews.gazeta.pl>
    <KiqJe.4209$eR.800@trndny04> <dd5c4o$m5i$1@inews.gazeta.pl>
    <6IqJe.2869$f.515@trndny09> <dd5dh1$q65$1@inews.gazeta.pl>
    <XZqJe.1269$rY.259@trndny03> <dd5ef9$t3p$1@inews.gazeta.pl>
    <gbrJe.1271$rY.878@trndny03>

    >>>Co to znaczy pytanie "Lepper"?
    >>

    >> Lepper to naiwisko a "?" pytajnik.
    >

    > Co to ma do zlodziejstwa McDonald's?

    ma do nieplacenia CITu przez zagraniczne spolki, bo on o tym na okretke
    mowi.
    A oplacanie podatkow zgodnie z prawm nie jest zlodziejstwem.

    > Oszustwa podatkowe zgodne z prawem? Od kiedy?

    ale co ty dokladnie masz na mysli? Jakie oszustwo, na czym polega, i czy
    masz jakikolwiek dowod?

    > Dlaczego mailem a nie p2p? Jaka masz _prawna_ roznice?

    a taka ze w przypadku p2p udostepniasz nieokreslonej liczbie osob, a nie
    jednej,

    > McDonald's sam przyznaje sie do oszustw podatkowych.

    ktorych dokladnie , rozwin temat (w jezyku polskim)

    > Ale nie calego acrobata 7. Wiec porozmawiajmy o nim.

    a na co Ci caly acrobat? a jezeli nawet ukradli te algorytmy to ma byc
    usprawieliwieniem
    okradania innych?

    > Autor nie jest wlascicielem praw. Sony czy Agora zmusila do zrzeczenia sie
    > na zawsze. Wiec mamy oszustwo juz w nazwie. NIe sa to prawa autorskie a
    > prawa wydawcow.
    > Wylicz szkode wyrzadzona przeze nie dla Sony oraz szkode wyrzadzona przez
    > Sony mnie. Caly ten rynek p2p padl my na morde gdyby monopolizacja rynku i
    > nie manipulacja cenami.
    >
    > Przeciez plyty Beatelsow splacily sie tysiacktornie. Ale CD kosztuja jakby
    > rzeczywiscie MBG czy Sony musialo "winwestowac"?

    ja mam gloweni na mysli oprogramowanie, a te nie tworzy tylko microsoft,
    adobe czy borland ale setki
    ludzi, i bardzo czesto wlasnie taki soft jest rozkradany przez sieci p2p.

    A jezeli chodzi o muzyke to kasa jaka otrzyma wykonawca jest uzalezniona od
    liczby sprzedanych
    plyt, a tych bedzie mniej jezeli tacy ludzie jak ty beda ich okradac. To
    jest zwykle zlodziejstwo.

    A po za ty nie bede z toba dyskutowac bo najwidoczniej cierpisz na bardzo
    popularna w polsce
    przypadlosc ...... zawisc.
    Zal Ci dupe sciska ze ktos kto swa ciezka praca osiagnal sukces a co za tym
    idzie zaczal zarabiac prawdziwe pieniadze
    ma "wszystko" a Ty wielkie g. i zamiast sam sie wziac do roboty patrzysz
    jakby tu im zycie utrudnic.

    nie pozdrawiam
    P.