  • Data: 2004-11-22 22:14:27
    Temat: Re: P.adhezyjne w ramach p.karnego art.62 kpk
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Alek napisał(a) w wiadomości

    > Zgodzę się, że minister nie wpływa na rozstrzygnięcie konkretnej sprawy,
    > zwłaszcza takiej zwykłej niemedialnej, daleko od stolycy. Ale chyba jest
    > jakaś polityka karna wytyczana przez ministerstwo?
    >
    > Rozumiem, że sędzia nigdy nie przyzna się do ulegania naciskom ale spróbuj
    > mi jakoś wytłmaczyć dlaczego sąd NIGDY nie zarządził wykonania kary, mimo
    > że skazani nie chcieli (choć ewidentnie mogli) wykonać zasądzonego
    > naprawienia szkody?

    A czy ja wróżka? Daj mi akta to Ci powiem czemu nie zarządzono wykonania kary. A
    jeszcze prościej po prostu przeczytaj uzasadnienia postanowień. Było składać
    zażalenie.
    Ja osobiście widziałem wielokrotnie zarządzoną karę z powodu nie wywiązywania
    się z obowiązków, w tym z obowiązku naprawienia szkody.
    Nie ma czegoś takiego jak polityka karna wytyczana przez ministerstwo.

    --
    JOHNSON :)