  • Data: 2004-11-22 22:48:05
    Temat: Re: P.adhezyjne w ramach p.karnego art.62 kpk
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:cntobg$gog$1@news.onet.pl...

    > A czy ja wróżka? Daj mi akta to Ci powiem czemu nie zarządzono wykonania
    kary. A
    > jeszcze prościej po prostu przeczytaj uzasadnienia postanowień. Było
    składać
    > zażalenie.
    > Ja osobiście widziałem wielokrotnie zarządzoną karę z powodu nie
    wywiązywania
    > się z obowiązków, w tym z obowiązku naprawienia szkody.

    Znaczy w naszym SR sami miłosierni orzekają :)
    A przy okazji: czy mogę za jakiś czas ponownie wystąpić o zarządzenie
    wykonania? Czy są jakieś ograniczenia?
    A jeżeli nie ma to co będzie jak upierdliwy poszkodowany w tydzień po
    odmowie wystąpi znów i tak w koło aż do upłynięcia terminu zawieszenia
    albo apopleksji sędziego?

    > Nie ma czegoś takiego jak polityka karna wytyczana przez ministerstwo.

    khmm.. no wiesz.. jakoś mnie to nie przekonuje. Może formalnie jest jak
    piszesz a w praktyce minister w rozmowie z prezesami a prezesi w rozmowie
    z sędziami "wicie rozumicie sytuacja jest określona itp."?

    Alek