  • Data: 2004-11-22 22:03:25
    Temat: Re: P.adhezyjne w ramach p.karnego art.62 kpk
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:cntmqs$qcr$1@news.onet.pl...

    > To oczywiście też nieprawda. Minister nie ma wpływu na treść orzeczeń.

    Zgodzę się, że minister nie wpływa na rozstrzygnięcie konkretnej sprawy,
    zwłaszcza takiej zwykłej niemedialnej, daleko od stolycy. Ale chyba jest
    jakaś polityka karna wytyczana przez ministerstwo?

    Rozumiem, że sędzia nigdy nie przyzna się do ulegania naciskom ale spróbuj
    mi jakoś wytłmaczyć dlaczego sąd NIGDY nie zarządził wykonania kary, mimo
    że skazani nie chcieli (choć ewidentnie mogli) wykonać zasądzonego
    naprawienia szkody?

    Alek