  • Data: 2007-03-26 22:35:55
    Temat: Re: Otylia Jędrzejczak - wyrok
    Od: Zenek <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > "Prokurator zażądał przed Sądem w Płońsku kary 1 roku pozbawienia
    > wolności w zawieszeniu na 3 lata i zakazu prowadzenia pojazdu przez 2
    > lata dla Otylii Jędrzejczak". Chciałbym przypomnieć, że jest to wyrok za
    > ZABICIE człowieka.
    >
    > Normalnie, za jazdę PO PIJANEMU i NIESPOWODOWANIE WYPADKU "sąd daje"
    > więcej.
    >
    > W uzasadnieniu wyroku dla Otyli Jędrzejczak było podane - cytuję z
    > pamięci - że sąd nie chciał psuć kariery sportowej dzielnej pływaczce -
    > w efekcie wyrok w zawieszeniu.

> [...]

    LUDZIE - jeśli, chcecie aby WASZE dzieci i WY, mogły być zabijane na
    drogach przez wszelkiego rodzalu sk--ów, którzy tłumaczą sie za pomocą
    przekupnych tzw. biegłych, że nie są winni, to:

    NIE PROTESTUJCIE PRZECIWKO TAKIM WYROKOM!!!!!

    Im więcej WASZYCH bliskich zginie w takich sytuacjach, tym lepiej!!!!

    Głupota i brak instynktu przetrwania nie przeniesie się na następne
    pokolenia!!! I życzę tego tym, którzy nie protestują.

    !!!! Przecież ONA mogła zabić CIEBIE!!!!
    !!!! Albo Twoje dzieci !!!! Chciałbyś tego????
    Jeślini NIE - protestuj!!!! Chociażby WYGWIZDUJ ją na basenie!!!!

    Zenek