  • 1. Data: 2003-02-03 13:29:28
    Temat: Otwierane listy ????
    Od: "<<< LUKE >>>" <l...@w...pl>

    Witam wszystkich ;-)))
    Mam taki problem !!!
    Juz dostalem 2 listy z USA i z Nowej Zelandii od kolegow, ktore byly
    otwarte!!!
    Oczywiscie na pierwszy rzut oka tego nie widac - ale poniewaz w jednym
    powinien byc banknot z Nigerii (powniewaz zbieram pienadze z roznych
    krajow - kolega,ktory tam byl wyslal mi takowy - prawie nic nie jest wart
    ale zostal z mojego listu skradziony).
    Koperta byla otwarta z boku i nastepne ponoweni sklejona - widac to
    ewidentnie od wewnatrz koperty!!
    Dokladnie tak samo wygladal ten drugi list - ale w nim nie bylo nic
    wartosciowego !!
    Mozecie Sobie chyba wyobrazic moje oburzenie!!!
    I jeszcze raz nadmieniam,ze nie byl to list,ktory przyszedl zapokowany w
    foliowy worek z napisem,ze taki dotarl do Polski z zagranicy tylko skrzetnie
    ukryta sprawa!!!
    Czy moge sie z ta sprawa do kogos zwrocic - prawo chyba oczywiscie zabrania
    otwierania cudzej poczty !!!!?????
    Chce po prostu to zglosic - bo jak w inny sposob moge dostac banknot wart
    kilkadziesiat groszy zeby nastepnym razem juz nikt mi go nie ukrad!!!!
    Sorry za tak dlugo wywod !!!

    Z GORY WIELKIE DZIEKI ZA WSZELKIE SUGESTIE I POMOC W TEJ SPRAWIE !!!

    Milego dnia

    - Lukasz ;-)))

  • 2. Data: 2003-02-03 13:33:01
    Temat: Re: Otwierane listy ????
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "<<< LUKE >>>" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chce po prostu to zglosic - bo jak w inny sposob moge dostac banknot wart
    > kilkadziesiat groszy zeby nastepnym razem juz nikt mi go nie ukrad!!!!

    wg. poczty do przesylania srodkow pienieznych w tym banknotow sluza inne
    uslugi.
    poczta nie odpowiada za zaginione z listow banknoty.
    jedynie mozesz cos wskorac ze wzgledu na tajemnice korespondencji,
    ale to walka z wiatrakami.

  • 3. Data: 2003-02-03 13:54:47
    Od: "<<< LUKE >>>" <l...@w...pl>

    Czyli mam sie zglosic do Naczelnika poczty ???
    Moglby mi Pan cos zasugerowac jak mam z nim rozmawiac ??
    Ile otwartych listow musi do mnie trafic zebym mogl ta sprawe (ewentualnie)
    zglosic na Policje ???
    DZIKUJE ZA ODPOWIEDZ ;-)))

    - Lukasz ;-)))

  • 4. Data: 2003-02-03 13:58:30
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

> [...]
    > Moglby mi Pan cos zasugerowac jak mam z nim rozmawiac ??
    > Ile otwartych listow musi do mnie trafic zebym mogl ta sprawe

    teoretycznie juz mozna zglosic,
    ale jak juz mowilem, to bedzie przypominalo wojne z wiatrakami.

  • 5. Data: 2003-02-03 14:08:01
    Od: "<<< LUKE >>>" <l...@w...pl>

    WIELKIE DZIEKI ZA ODPOWIEDZ ;-)))
    No zobacze sproboje jeszcze raz otrzymac ten banknot - ja zniw sie nie uda
    to juz sproboje zglosic - chociaz rzeczywiscie male szanse zeby to cos
    zmienilo :-(((
    Milego dnia ;-)))

  • 6. Data: 2003-02-03 15:14:55
    Od: "Marcinowicz" <o...@w...pl>

    Witam,

    Walka z PP nie jest walką z wiatrakami. Na początek należy porozmawiać z
    kierownikiem właściwego urzędu pocztowego i złożyć skargę. Proszę wziąć ze
    sobą koperty, które zostały naruszone. W moim przypadku pomogło. Ja
    dodatkowo złożyłem skargę na listonosza, co poskutkowało tym, iż musiałem
    parafować odbiór KAŻDEGO listu- tak jak w przypadku poleconych.

    pozdrawiam
    i proszę walczyć o swoje prawa!

  • 7. Data: 2003-02-03 17:54:43
    Od: "<<< LUKE >>>" <l...@w...pl>

    Witam serdecznie ;-)))

    No to brzmi optymistycznie ;-)))
    Zrobie tak jak Pan mowi - zloze ta skarge !!!
    A o prawa rzeczywiscie trzeba walczyc - bo czasami rzeczy malo warte sa dla
    kogos warte DUZO wiecej niz pieniadze jakie na nie trzeba wydac !!!
    A tak w ogole to trzeba walczyc zeby ludzie na poczcie nie pomysleli Sobie,
    ze moge robic z cudzymi listami co chca ;-)))

    WILKIE DZIEKI za opis Swojego przypadku - bo juz sie rzeczywisice balem, ze
    rzuce sie na jakies posmiewisko ;-)))

    ZYCZE WSZYSTKIM MILEGO DNIA

    - Lukasz ;-)))

  • 8. Data: 2003-02-04 07:38:05
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Marcinowicz" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dodatkowo złożyłem skargę na listonosza, co poskutkowało tym, iż musiałem
    > parafować odbiór KAŻDEGO listu- tak jak w przypadku poleconych.

    zakladajac, ze to listonosz lokalny, a nie "ktos na sortowni", itp.
    moze sie okazac, ze sytuacja bedzie sie powtarzala, a sam listonosz nie
    jest tu niczemu winny.

  • 9. Data: 2003-02-04 20:38:06
    Od: "free" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > zakladajac, ze to listonosz lokalny, a nie "ktos na sortowni", itp.
    > moze sie okazac, ze sytuacja bedzie sie powtarzala, a sam listonosz nie

    Ja wysłalem polecony z zawartoscia warta 200,- i ktos otworzyl koperte i
    ukradl zawartosc, potem zakleil i poszlo do odbiorcy.Moja poczte mozna
    wykluczyc na 90% bo wysylam regularnie takie same przesylki i nigdy nie bylo
    problemow, za to mogla tu zawinic poczta w Piekarach Sl. Zgloszenie sie do
    naczelnika oczywiscie nic nie dalo. nadmienie, ze przy odbiorze klej na
    kopercie byl jeszcze mokry.
    Nstepnym razem wysle cos wartosciowego i uzyje farby do uv i jak ktos bedzie
    mial paluchy wypackane to szybko je straci.

  • 10. Data: 2003-02-04 22:14:47
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

    Użytkownik "free" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Nstepnym razem wysle cos wartosciowego i uzyje farby do uv i jak ktos
    bedzie
    > mial paluchy wypackane to szybko je straci.

    ta i bedziesz odpowiadal za przesylanie groznych substancji ;-)