  • 1. Data: 2003-02-03 12:58:21
    Temat: MACIERZYŃSKI - problem z ZUS-em
    Od: m...@p...onet.pl

    Prosze mi wytłumaczyć czemu mimo zgłoszenia do ewidencji , do ubezpieczeń
    spolecznych i opłaceniu wszystkich składek również skłladki chorobowej, ZUS
    twierdzi że nie podlegam obowiązkowym ubezpieczeniom społecznym ,swoją
    działalność prowadze od 10.10.02. złożyłam wniosek o przyznanie zasiłku
    macierzyńskiego od 30.10.02 -04.03.03.i napisalam oświadczenie że po skończeniu
    zasiłku dalej będę prowadzić działalność,przeprowadzono u mnie kontrole z
    której winikło że jest wszystko w pożądku, jednak dzisiaj otczymałam decyzję że
    nie nastąpiło faktycznie podjęcie dzialalności(nie posiadam żadnych faktór)i
    nie podlegsm żadnym ubezpieczeniom społecznmym ,oraz że chce wyłudzić
    świadczenie z ubezpieczenia społecznego.

    PROSZE O OPINIE , CO POWINNAM DALEJ ZROBIĆ?

    ODDAĆ SPRAWE DO SĄDU?

  • 2. Data: 2003-02-03 19:32:57
    Temat: Re: MACIERZYŃSKI - problem z ZUS-em
    Od: m...@p...onet.pl

    CZY NIKT MI NIE ODPOWIE NA MÓJ PROBLEM?

  • 3. Data: 2003-02-04 08:55:09
    Od: "joanna grynfelder" <j...@g...pl>

    nie jestem pewna ale wydaje mi sie ze z macierzynskim jest tak jak z
    chorobowym- prawo do niego uzyskujesz dopiero po pol roku placenia sladek na
    ZUS, gdy prowadzisz wlasna dzialalnosc

    Asia

  • 4. Data: 2003-02-04 12:36:48
    Od: m...@p...onet.pl

    jest takie prawo że mi się mależy ,tylko wiedzą o tym wybrane jednostki,gdyby
    mi się nie należało to by mi powiedzieli że mi się nie mależy , a ZUS powiedzał
    że TAK, TYLKO TRZEBA PRZEPROWADZIĆ KONTROLE, a później- ODPISAŁ że chcę od nich
    wyłudzić świadczenie, bo założyłam firmę będąc w 9-m-cu ciąży,a ja nie mam
    zamiaru rezygnować z swojej działalności.PRAWNIE NIE MAJĄ RZADNYCH PODSTAW.