    From: "free" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Otwierane listy ????
    Date: Tue, 4 Feb 2003 21:38:06 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@dial-2270.walbrzych.dialog.net.pl

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:b1nqj8$qqo$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Marcinowicz" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > zakladajac, ze to listonosz lokalny, a nie "ktos na sortowni", itp.
    > moze sie okazac, ze sytuacja bedzie sie powtarzala, a sam listonosz nie
    > jest tu niczemu winny.

    Ja wysłalem polecony z zawartoscia warta 200,- i ktos otworzyl koperte i
    ukradl zawartosc, potem zakleil i poszlo do odbiorcy.Moja poczte mozna
    wykluczyc na 90% bo wysylam regularnie takie same przesylki i nigdy nie bylo
    problemow, za to mogla tu zawinic poczta w Piekarach Sl. Zgloszenie sie do
    naczelnika oczywiscie nic nie dalo. nadmienie, ze przy odbiorze klej na
    kopercie byl jeszcze mokry.
    Nstepnym razem wysle cos wartosciowego i uzyje farby do uv i jak ktos bedzie
    mial paluchy wypackane to szybko je straci.