    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwa internetowe - bezkarność
    Date: Sat, 06 Oct 2007 19:42:34 +0200

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > To jest naprawdę STARY numer.
    > Jego nazwa pochodzi od któregoś krajów z Afryki, nie pamiętam którego,

    Nigeria :)

    > ale jak z ichnią policją coś wskórasz, to chyba cały cywilizowany świat
    > złozy Ci gratulacje ;)
    > BTW: przyroda zna przypadki takich, co na obietnicach "jeszcze
    > trzeba dopłacić za ...." wtopili kwoty ponad 50 000 dolarów.
    > Amerykańskich :>

    Ponoć oficjalny rekord naciągnięcia należy do pewnego biznesmena
    (dawniej szwajcarskiego ministra finansów) dla naciągnięcia którego
    wynajęto i wyremontowano tam cały biurowiec, a na czas jego przyjazdu
    zaaranżowaną całą firmę petrochemiczną. "Zainwestował" tam spore pieniądze.
    Ale trudno powiedzieć czy to legenda czy prawda.