  • Data: 2007-10-06 23:13:43
    Temat: Re: Oszustwa internetowe - bezkarność
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ls" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fe920f$9b3$1@news.onet.pl...

    > Od poczatku bylem pewien ze to oszustwo, ale zaintrygowal mnie
    > indywidualny charakter. Ciagnac to chcialem z czystej ciekawosci zobaczyc
    > dokąd to doprowadzi. Troche za szybko odkrylem karty bo sie w sumie nie
    > dowiedzialem na jaką kwote byla to proba naciagniecia i jak sobie gosciu
    > wyobrazal przeprowadzenie takiej transakcji? Konto na Kajmanach czy jak?
    > :)
    > Nastepnym razem spróbuję pociągnąć dalej ;)

    I nie dowiedział byś się. Początkowo było by to kilka dolarów na przelew.
    Potem kilkanaście,. kilkadziesiąt itd. W znanym mi wypadku, gdy ofiara
    napisała, że już nie ma skąd wziać pieniedzy sparwca zaofiarował się, ze
    2/3 jej pożyczy, ale 1/3 musi wpłacić - wpłaciła. Generalnie sprawca sąduje
    ofiarę. Ofiara, która zainwestowała już jakieś pieniadze prędzej
    zainwestuje trochę więcej, by odzyskać poprzednie. N atym ten mechanizm
    polega.