    From: "marik" <k...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszust - jak odzyskać wpłatę?
    Date: Tue, 15 Feb 2005 21:33:25 +0100

    Użytkownik "orlik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cutgro$2ia$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A.Grodecki -ogłaszający się na stronie http://www.modeltronik.com miał za
    > wpłacone w grudniu 365zł przysłać mi ładowarkę,do tej pory nie mam ani
    > ładowarki ani pieniędzy ,które podobno
    > wysłał tylko nie wie kiedy.
    > Gdzie i do kogo się zwrócić aby odzyskać pieniądze.?

    Wydrukuj sobie emaile 'z pełnymi' nagłówkami,
    dokladnie z datami opisz cale zdarzenie
    - skseruj dowod wplaty na konto.

    Zglos na Polcji popelnienie przestepstwa wyłudzenia
    i zazadaj zabezpieczenia rachunku bankowego
    jakim posluguje sie przedsiebiorca (o ile jest cos na nim).

    Zglos do Inspekcji Handlowej, ze Andrzej Grodecki
    (jezeli to nie jest fikcyjne nazwisko)
    na swojej stronie nie zamiescil firmy, NIPu i adresu
    przedsiebiorcy, a takze nie zamiescil informacji
    o prawie do odstapienia od umowy w terminie 10 dni
    ( i innych wynikających z art 9 pkt 1 ustawy
    z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
    konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.)

    Z tego co widze facet zwija interes, wiec raczej
    juz kasy nie zobaczysz.

    marik