eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukani - wyjazd do Paryza na spotkanie Taize - kogo skarzyc? › Re: Oszukani - wyjazd do Paryza na spotkanie Taize - kogo skarzyc?
    From: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukani - wyjazd do Paryza na spotkanie Taize - kogo skarzyc?
    Date: Mon, 6 Jan 2003 22:05:06 +0100

    [...]
    > Możesz podać akt prawny który stanowi że w przypadku pielgrzymki
    > nie obowiązują przepisy KC o obustronnym zwrocie korzyści ??
    > Tj. płaci się - a jak nie ma miejsc to "trudno i darmo" ?
    > Zdziwię się, choć nie za bardzo (pamiętając że na mocy
    > konkordatu nie obowiązują np. limity z ustawy o podatku,
    > bo to umowa międzynarodowa itp).

    Napisze jeszcze raz .....
    Wplacilem pieniadze za przejazd do Paryza na spotkanie Taize
    Pierwsze dogiecie to to ze nie dostalem pokwitowania ... a dzis ksiadz mi
    zarzucil
    ze nie domagalem sie pokwitowania ....
    Ciekawe jest to ze wplacalem to w salkach parafialnych a wszystko wczesniej
    oglaszano na ambonie!

    Tuz przed Swietami kiedy monitowalem o podanie godziny odjazdu (bo dzien
    znalem)
    otrzymalem smsem informacje ze "jeszcze nic nie wiemy, jak bedziemy wiedziec
    to damy wam znac" i czekalem
    27 grudnia o 8:00 zadzwonila do mnie osoba odpowiedzialna za grupe z
    informacja ze odjazd jest za 20 minut !

    TB