eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukani - wyjazd do Paryza na spotkanie Taize - kogo skarzyc? › Re: Oszukani - wyjazd do Paryza na spotkanie Taize - kogo skarzyc?
    From: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukani - wyjazd do Paryza na spotkanie Taize - kogo skarzyc?
    Date: Mon, 6 Jan 2003 22:01:06 +0100

    > I dobrze ze nie pojechaliście do Paryża Z TAKIM JĘZYKIEM JAK POWYŻEJ,

    widac nie ogladales tego teleexpresu ... ten pociag faktycznie byl obsrany !

    >tam
    > pewnie wszystkoby wam przeszkadzało, byłem 3 razy wiem.

    Widzisz koles ... ja bylem 5 razy i raz w samym Taize ....

    >Widcznie opatrzność
    > czuwa i wie kto ma nie jechać. Na drugi raz wykupcie sobie wycieczke, a
    nie
    > pielgrzymke, gdzie podstawą jest trud.

    i pomimo iz pielgrzymka to trud to zawsze bylem traktowany z godnoscia ....
    Czyzbys uwazal ze pielgrzymi to nie ludzie ?
    Ktorych mozna wsadzic do "obsranego" wagonu, ktorych mozna poinformowac o
    terminie odjazdu na 20 minut przed odjazdem ... itd ?
    Gdzie jak gdzie ale we wspolnocie chrzescijanskiej, kochajacych sie ludzi,
    moznaby sie spodziewac czego innego ....
    I jezeli "obsranie" pociagu jestem sobie w stanie wytlumaczyc ze to PKP lub
    jakies tam koleje frncuskie zawinily to w zden sposob nie potrafie zrozumiec
    tego co sie stalo !
    Kiedys w drodze do Taize okradli nasza pilotke - cala wspolnota zrzucala sie
    wowczas dla niej ... a teraz ?
    ... zostalem okradziony przez osobe odpowiedzialna za wspolnote ... czyzby
    od tamtego czasu tak wiele sie zmienilo ?

    [...]

    > Nikomu, dlatego że to nie wycieczka, i tutaj prostym wytłumaczeniem może
    być
    > limit miejsc. Powinieneś doczytać to co podpisywałeś - tam wyraźnie pisze
    ze
    > ZGADZAM SIE ZE NIE WYJADE Z POWODU BRAKU MIEJSC.
    > Następnym razem przemyśl

    Tylko powodem nie wyjechania nie byl brak miejsc a nieodpowiedzialnosc osoby
    odpowiedzialnej ....

    TB