eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę › Re: Oszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę
    From: Czeslawek <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę
    Date: Sat, 05 May 2012 16:09:25 +0200

    W dniu 2012-05-05 15:16, Icek pisze:

    > Masz nauczkę, że trzeba czytać.

    Popieram. Niestety wątkotwórca po zawarciu pisemnej umowy jest na
    skazanej na porażkę pozycji.
    Teraz powinien się zastanowić na planowanymi działaniami, którymi może
    ściągnąć na siebie kłopoty.

    Ja na miejscu wątkotwórcy podkuliłbym ogon, z zawartej umowy skrzętnie
    korzystał aby jak najmniej na niej stracić, a po jej zakończeniu
    przeniósłbym się do konkurencyjnego usługodawcy.

    Co prawda ja też znam przypadek z Orange, w którym pisemna umowa
    zawierała co innego niż obiecywał konsultant, ale ta umowa nie została
    oficjalnie zawarta przez usługobiorcę. Co nie oznacza, że nie została
    zawarta przez Orange, ot tak dziwacznie wyszło, że nie wiadomo kto ją
    podpisał zamiast usługobiorcy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek