  • Data: 2004-10-27 18:32:04
    Temat: Re: Oświadczenie ustne
    Od: "brat_trolin" <k...@o...die.here.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl> napisał w wiadomości
    news:NKRfd.42909$z77.26969@news.chello.at...
    > Bardziej chodziło mi o to, czy oświadczenie ustne jest tożsame z
    > oświadczeniem woli w myśl Art. 62. KC

    KC, to Komitet Centralny?
    Znów są u władzy.

    > "Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, nie traci mocy
    > wskutek tego, że zanim do tej osoby doszło, składający je zmarł lub
    utracił
    > zdolność do czynności prawnych, chyba że co innego wynika z treści
    > oświadczenia, z ustawy lub z okoliczności. "

    Bardzo mądry ten przepis.
    Zanim doszło do mnie oświadczenie ustne, że banda z Orlenu to uczciwi
    ludzie, to ten co miał mi to powiedzieć zmarł, a ja nadal więc twierdzę że
    robią przekręty, sprzedają benzynę po której wylatują w Toyocie uszczelki w
    silniku i rabują Polskę. W myśl przepisu działam niezgodnie z prawem, bo to
    co on powiedział musiało być prawomocne.

    brat_trolin