  • Data: 2004-10-28 16:15:36
    Temat: Re: Oświadczenie ustne
    Od: "Comodant" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości
    ews:o...@k...it-net.pl...

    > Słuchaj, jak chcesz trollować, obrażać wszystkich i opluwać rząd,
    > prezydenta, komunistów, żydów, pedałów, masonów i innych to proszę bardzo,
    > ale nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    Obawiam się, że on ma rację. Wasze prawodawstwo wprowadza ludzi w błąd dużo
    częściej. Ludzie myślą, że są chronieni przez prawo, bo tak powinno być a w
    rzeczywistości prawo jest po to, aby nie podskakiwali i dali się grzecznie
    wykorzystywać przez aparat przymusu, banki, nieuczciwych pracodawców i rząd.
    Przykładem mogą być autentyczne sprawy, o których pisałem.

    sprawiedliwość