  • Data: 2016-12-22 00:16:58
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale to właśnie o to chodzi! O zantagonizowanie narodu (czyt. tępego
    > populistycznego elektoratu PiS) z sędziami i sądami w ogóle, aby
    > łatwiej było przełamać ewentualny opór społeczny przed
    > podporządkowaniem sadów jedynie słusznej partii. Do tej pory w tej
    > kwestii mógł jeszcze bruździć TK ale ten problem rozwiązano mając w
    > d... obowiązujące prawo. Wspomnisz moje słowa jak sądy zostaną
    > podporządkowane ministrowi sprawiedliwości, który dostanie uprawnienia
    > do wydawania wytycznych w zakresie orzecznictwa.

    <cynizm> A nie chodzi _także_ o odegranie się na sędziach za stanięcie
    po stronie totalnej opozycji? [kongres sędziów] Jak się gra w _poważną_
    politykę to się ma. Jak się broni "wysokich standardów" to wstyd
    skamleć jak się samemu "wysokimi standardami" (podwójnego przeznaczenia)
    obrywa. </cynizm>

    --
    A. Filip
    Każde niepowodzenie ma jedną radę i jedną korzyść. (Przysłowie ormiańskie)