  • Data: 2016-12-22 09:22:32
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-22 o 08:31, Trefniś pisze:

    > Jest jawne, ale dla kolegów sędziów, na tym polega różnica.
    > Połóżcie się i czekajcie na śmierć, skoro na nic nie macie wpływu i nic
    > z jawności majątku nie wynika :)
    >
    > Poza tym to zabawne, jak w imię obrony "starego porządku" sami się
    > pogrążacie :)
    > Przez ostatnie 8 lat poprzedniej ekipy jawne oświadczenia majątkowe
    > obowiązywały niektóre grupy, ale nie powodowały żadnych skutków, jak
    > piszesz.
    > To teraz _demokratycznie_ została wybrana inna grupa rządzących właśnie
    > po to, żeby to zmienić.

    Ale ta nowa władza też nic z tym nie robi. Ja nie mam czasu się kłaść
    ani protestować, ale z doniesień medialnych pamiętam jakiegoś gościa
    (już za tej nowej władzy), co to zrezygnował z bycia szefem policji (sic!)
    a jego majątek wg oficjalnego oświadczenia wielokrotnie przekraczał
    jego legalne dochody. I co? Ziobro go zamknął? Nawet go nie zapytali o to.

    > Ale to tragedia, źle, koniec demokracji i trzeba wychodzić na ulice!
    > Nieudolność i niekompetencja poprzedniej ekipy ma być uzasadnieniem dla
    > blokowania i krytykowania kolejnych rządzących?
    > "Wolimy, żeby nikt z tym nic nie robił, niech nadal nie ma żadnych
    > efektów".

    Ludzie nie wychodzą na ulice z powodu oświadczeń majątkowych.
    Czyżbyś chciał się wpisać w idiotyczny język pisu,
    że ludzie protestują w obronie esbeków?

    > Tak mogą mówić albo bezpośrednio zainteresowani korupcją, albo tzw.
    > pożyteczni idioci.
    > Poczekajcie na efekty, dopiero potem oceniajcie. Ja będę pierwszym,
    > który skrytykuje jawność oświadczeń, jeśli okażą się szkodliwe. Ale na
    > pewno nie będę używać bełkotu typu "bo antagonizuje sędziów ze
    > społeczeństwem".

    Efektów nie będzie, tak jak nie było przedtem i nie ma teraz.