  • Data: 2005-01-23 12:50:00
    Temat: Re: Ostreganie przed Policją legalność
    Od: BartekK <s...@h...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > miales zamontowanie legalne?
    jesli wogole CB mozna by zainstalowac nielegalnie - posiadalem dowod
    zakupu (sklep), homologacje (juz teraz nie obowiazujaca w pasmie 27Mhz,
    z tego co wiem), "ksiazeczke PAR-owska" (wiem, ze PAR juz nie istnieje,
    ale gdy radio bylo kupowane istnial, i wydal "licencje IV kategorii na
    uzytkowanie i montaz urzadzen pracujacych w pasmie 27Mhz").
    Powodem przyczepienia sie bylo to, iz policjanci w trakcie kontroli
    uslyszeli z mojego glosnika "uwaga tu-i-tu stoja z radarem" i
    potraktowali to tak samo jak antyradar, mandat za posiadanie i
    urzytkowanie urzadzenia sluzacego do
    powiadamiania/wykrywania/przeciwdzialania kontroli predkosci. Bylo to
    jakis czas temu, jak interesuje cie konkretny paragraf itd ktory
    napisali to moze gdzies jeszcze znajde (mandatu nie przyjelem, wiec
    gdzie na papierach z sadu grodzkiego to mam)

    --
    Bartlomiej Kuzniewski tel +48 696455098
    s...@s...cfu.com.pl GG:23319