  • 21. Data: 2006-03-04 11:51:02
    Temat: Re: Oskarzylem prokuratora
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl>

    > nie musi byc publicznie

    Ale przeciez prokurator, w zwiazku z pelneineim swoje funkcji, odnosnie
    sciganej z oskarzenia prywatnego zniewagi korzysta z immunitetu
    materialnego!!!!

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 22. Data: 2006-03-04 11:52:41
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

    > Znów nie myślisz. Wynika to z tego co już napisałem.
    > Zniewaga polegająca na prawdzie = znikoma społeczna szkodliwość.
    > Stoję na stanowisku że prawda nie może obrazić. Prawda wyzwala :)
    Nazwanie kogos podpierdalaczem czy donosicielem jest nienormalne.W tej
    sytuacji juz napewno.Dlatego w tym kraju jest jak jest.Nie znasz sprawy
    dokladnie a nie bede wszystkiego opisywal.Zreszta prokurator sam przeprosil
    i stwierdzil ze go ta sprawa duzo nauczyla.Przyznal ze teraz moga go
    wywalic.Przestepca nagadal prokuratorowi roznych bzdur i prokurator w to
    uwierzyl.Poza tym sprawa jest skandalicznie zakonczona i kropka.

  • 23. Data: 2006-03-04 12:04:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > ale sposob jej sformulowania jak najbardziej. Nie zgodze sie z Toba.

    Pytałeś mnie o *moje* zdanie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 24. Data: 2006-03-04 12:34:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Pytałeś mnie o *moje* zdanie.

    spoko.

  • 25. Data: 2006-03-04 12:35:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl>

    > Ale przeciez prokurator, w zwiazku z pelneineim swoje funkcji, odnosnie
    > sciganej z oskarzenia prywatnego zniewagi korzysta z immunitetu
    > materialnego!!!!

    ktory nie wyklucza odpowiedzialnosci dyscyplinarnej.

    P.

  • 26. Data: 2006-03-04 12:59:23
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > ktory nie wyklucza odpowiedzialnosci dyscyplinarnej.

    I tylko takiej ;-) wiec moim zdaniem cała dyskusja na ten temat zbędna bo i
    tak (znając życie) cala sprawa by sie przedawnila zanim sad dyscyplinarny by
    sie skutecznie zastanowil czy prokurator sie zniewagi dopuscil czy tez nie.

    Iza

  • 27. Data: 2006-03-04 14:23:50
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jakbyś był rozumny to byś trochę pomyślał. Przecież napisałem o społecznej
    > szkodliwości, a więc twierdze że formalnie znamiona to wyczerpuje, tylko
    > nie jest przestępstwem z uwagi na znikomą społeczną szkodliwość.

    Wydaje mi sie, ze prokuratora obowiazuje szczegolna dbalosc o wizerunek i
    majestat panstwowych organow. Znikoma szkodliwoscia spoleczna byloby, gdyby
    Mietek spod budki z piwem zadzwonil do Manka spod budki z winem i zwyzywal
    go od "podpierdalaczy". Tutaj szanowny pan prokurator uderza nie tyle w
    dobre imie czlowieka, ktorego tak nazwal, ale w dobre imie wymiaru
    sprawiedliwosci, organow scigania i wszelkiego panstwowego geszeftu, ktory
    powinien zachowywac pewne elementarne przejawy przyzwoitosci.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 28. Data: 2006-03-04 17:07:53
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Art. 66. 1. Prokurator odpowiada dyscyplinarnie za przewinienia służbowe, w
    tym za oczywistą i rażącą obrazę przepisów prawa i uchybienia godności urzędu
    prokuratorskiego.
    2. Za nadużycie wolności słowa przy wykonywaniu obowiązków służbowych,
    stanowiące ściganą z oskarżenia prywatnego zniewagę strony, jej pełnomocnika
    lub obrońcy, kuratora, świadka, biegłego lub tłumacza, prokurator odpowiada
    tylko dyscyplinarnie.

  • 29. Data: 2006-03-05 09:16:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Arek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jestes glupim i zalosnym pseudointelektualista?To tylko stwierdzenie faktu

    Ovczywiście. Faktu, że jesteś źle wychowanym chamem.

    > Tak naprawde?

    Policz ile błędów zrobiłes w pierwszym poście.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 30. Data: 2006-03-05 09:27:57
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

    > Ovczywiście. Faktu, że jesteś źle wychowanym chamem.

    Przypomnij sobie posty w ktorych innych wyzywasz od smieci.

    > Policz ile błędów zrobiłes w pierwszym poście.

    Ile?