  • Data: 2004-06-02 17:39:44
    Temat: Re: Oskarżenie prywatne - dane osobowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:lu2sb058ocvjr3r7vcnjan1t0306u46hc9@4ax.com...

    > 1. Może otrzymać dane właściciela pojazdu czy też nie ?

    Od policji nie.

    > 2. Jeśli tak, to czy każdy je otrzymuje i w kazdej sytuacji czy tylko
    > prawem (jakim ?) określonej ?

    Policja nie udziela informacji o właścicielu pojazdu. Dostęp do tych
    danych jest tylko na użytek Policji.

    > 3. Jesli nie otrzyma, to jak to się ma do 'pouczenia'

    W wydziale Komunikacji należy napsiać wniosek o udostępnienie danych
    osobowych zgodny ze wzorem w ustawie. Nigdy tego w praktyce jako osoba
    fizyczna nie testowałem, ale z tego co mi wiadomo, to otzryma odmowną
    odpowiedź. Dopeiro sąd może wystąpić o podanie tych danych.

    > A pozew pisze przeciwko komu, skoro nie ma danych i dopiero na wniosek
    > (żądanie) sądu otrzyma ?

    rzezc w tym, że osoba właściciela samochdu akurat ze sprawcą może nie miec
    nic wspólnego. Właściciela trzeba by presłuchać na tę okolicznośc, kto
    jeździł jego samochodem. Moim zdaniem powinna to zrobić policja w ramach
    zabezpieczenia koneicznych dowodów przed utratą. jeszcze przed przesłaniem
    akt z zawiadomieneim do sądu.

    > P.S. Co oznacza ostatnio pojawiający się dopisek 'praca' ;-) ?

    Mam w robocie dostęp do sieci. Żeby się nie myliło mi, to po prostu tamto
    konto tak oznaczyłem.