  • Data: 2004-08-24 05:36:03
    Temat: Re: Orzeczenie o niepelnosprawnosci
    Od: "Dulek" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik:
    > Nie wiem skąd masz te informacje o niemożności uzyskania zaświadczenia o
    > niepełnosprawności. Jest cały szereg naprawdę małych dzieci, które mają
    > takie orzeczenia. Zapytaj o to w Miejskim / Powiatowym Ośrodku Opieki
    > Społecznej, bo jak się nie mylę, to jest to w ich gestii. Ale z
    > ubezpieczeniem to nie ma nic wspólnego. Ubezpieczyciele mają swoich
    lekarzy
    > orzeczników. To oni na podstawie takiej książeczki wyznaczają ten procent.

    A mam stad, ze to moje dziecko, jezdzilem z nim do Zespolu Orzekania o
    Niepelnosprawnosci (czy jak to sie tam nazywalo), a potem (po odwolaniu) do
    wyzszej instancji. W obu przybytkach dostalem to samo. Jesli chodzi o
    ubezpieczenie - jest to ubezpieczenie na zone, dzieci sa spadkobiercami i
    jest tam opcja o wypadkach, ino zeby otrzymac po wypadku kase, trzeba byc
    niepelnosprawnym na kwicie. Takie maja zyczenie.
    I to w tych zespolach wlasnie ladne panie mowily o tym, ze moj syn bedzie
    niepelnosprawnym dopiero jak skonczy 18 lat. Prezent taki.
    Pozdr. Dulek