  • 1. Data: 2005-06-06 18:26:31
    Temat: Orzeczenie NSA - szukam tekstu
    Od: kfresa <w...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    Szukam tekstu orzeczenia NSA z dnia 13 lutego 2002 roku o sygnaturze I
    SA 1742/00.

    Czy jest możliwe, dla kogoś z dostępem do tej publikacji, przesłanie go
    na mój adres e-mail?
    ws <at> poczta.gazeta.pl

    Jeżeli proszę o coś nielegalnego / niemożliwego to prosiłbym o
    informację gdzie można uzyskać dostęp do ww tekstu.

    Dziękuję
    Wojtek Szczygieł

  • 2. Data: 2005-06-06 18:50:01
    Temat: Re: Orzeczenie NSA - szukam tekstu
    Od: scream <n...@p...pl>

    kfresa napisał(a):
    > Szukam tekstu orzeczenia NSA z dnia 13 lutego 2002 roku o sygnaturze I
    > SA 1742/00.

    na stronie NSA jest wyszukiwarka orzeczeń, jednak nie ma tam żadnych z
    13 lutego 2002 roku, a i sygnatura nie pasuje do niczego (sygnatura
    sugeruje, ze orzeczenie zostalo wydane w 2000 roku)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-06-06 19:11:16
    Od: kfresa <w...@p...gazeta.pl>

    scream wrote:
    > na stronie NSA jest wyszukiwarka orzeczeń, jednak nie ma tam żadnych z
    > 13 lutego 2002 roku, a i sygnatura nie pasuje do niczego (sygnatura
    > sugeruje, ze orzeczenie zostalo wydane w 2000 roku)

    Namierzyłem tą wyszukiwarkę. Napotkałem również wiele innych stron.
    Kolega szukał w Lexie. NIC.

    Obawiam się, że mam złą sygnaturę - prawdopodobnie wkradł się czeski
    błąd. Niestety nie jestem w stanie tego sprawdzić.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 4. Data: 2005-06-06 19:13:47
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    scream napisał(a):

    > na stronie NSA jest wyszukiwarka orzeczeń, jednak nie ma tam żadnych z
    > 13 lutego 2002 roku, a i sygnatura nie pasuje do niczego (sygnatura
    > sugeruje, ze orzeczenie zostalo wydane w 2000 roku)

    Może byc niepublikowane :(

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2005-06-06 21:06:48
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    Żądane orzeczenie znajduje się w programie "lex"-
    Orzeczenie -LEX nr 81758 -sprawdziłem.
    Pozdrawiam Kazik k

  • 6. Data: 2005-06-07 14:34:01
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    scream napisał(a):
    > na stronie NSA jest wyszukiwarka orzeczeń, jednak nie ma tam żadnych z
    > 13 lutego 2002 roku, a i sygnatura nie pasuje do niczego (sygnatura
    > sugeruje, ze orzeczenie zostalo wydane w 2000 roku)

    nie, sygnatura wskazuje, że sprawa wpłynęła w 2000 roku

    KG

  • 7. Data: 2005-06-07 15:14:50
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > Obawiam się, że mam złą sygnaturę - prawdopodobnie wkradł się czeski
    > błąd. Niestety nie jestem w stanie tego sprawdzić.

    Zadzwon do Lexis Nexis i wyjasnij, gdzie mogl wkrasc sie blad przy
    spisywaniu sygnatury orzecznictwa. Na pierwszy rzut oka wydaje mi sie, ze
    albo NSA na stronie www, albo Lexis Nexis - jedno z dwojga pomylilo sie przy
    wpisywaniu akt do postaci elektronicznej.

    Pozdrawiam,

    Tiger