    From: "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Organiazacja imprezy - pytanie o podstawy prawne
    Date: Tue, 13 May 2003 16:45:17 +0200

    interesuje mnie czym istotnie rozni sie to co npisalem od Twoich rad ??
    moze rzeczywiscie numer ustawy byl nieodpowiedni (stary) jednak wszystkie
    kroki wymieniles dokladnie takie same jak ja wiec gdzie jest problem ??
    nie jestem studentem prawa tylko bankowosci UE wiec nie operuje numerami
    aktów tylko wiedza ktora zdobylem praktycznie organizujac tego typu imprezy
    (wszystkie czynności zmierzające do zalegalizowania imprezy są odpowiednio
    podane) niestety pospieszylem sie niepotrzebnie (moj blad) i wpisalem zle
    dane dotyczace aktow prawnych
    i co wazniejsze ustawa sobie a praktyka sobie wiec zgłaszając impreze z
    wymaganymi dokumentami przewidzianymi w ustawie o ktorej wspominasz mozesz
    sie niemile rozczarowac kiedy bedziesz musial donosic te ktore sa wymagane
    przez odpowiednie urzedy miejskie

    moze i owszem masz wiedze ale niestety teoretyczna :( a taka w polskich
    urzedach czasami jest niewystarczajaca
    pozdrawiam - student