    From: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opublikowanie wizerunku na youtube lub www
    Date: Sat, 23 Sep 2023 09:18:14 +0200

    > Warto w jakim sensie? Moje zdanie: jeśli ktoś to zrobił bez złych
    > intencji, a Ciebie oburza wyłącznie sam fakt publikacji bez zgody,
    > innych szkód nie ponosisz, to nie warto. No chyba, że chcesz tylko dać
    > autorowi znać, że taka zgoda jest zasadniczo w tym wypadku potrzebna i
    > nie powinień bez niej publikować (wartość wychowawcza).

    > Ochrona to ochrona. Jeśli jesteś głownym elementem kadru (a nie
    > szczegółem całości) to bez Twojej zgody (lub czasami zapłaty) nie
    > powinno się tego publikować.

    > Nie znam, ale możesz spróbować. Zapewne albo od razu zablokują albo
> [...]

    Nie sądzę, aby autor się z czegokolwiek tłumaczył.
    Na pewno działa moderacja automatyczna polegająca na uczeniu maszynowym,
    opracowana na konkretne hasła czy obrazy, ale intygujące jest , jak
    działa ta moderacja na youtube, czy ci moderatorzy to działają
    automatycznie, no i gdzie ci moderatorzy siedzą? Youtube jako firma
    globalna wydaje się, że powinna mieć lokalne biura jeśli nie w Polsce to
    w Europie, a nawet w konkretnych państwach gdzie użytkowników jest dużo.
    Intrygujące jest, czy moderator działa jednoosobowo na zasadzie, że tak
    mu się wydaje lub tak będzie lepiej.